Lista odtwarzania



sobota, 26 sierpnia 2017

...mój świat zielony




Mój piękny świecie
świecie zielony
wzbudzasz we mnie
zachwyt z każdej strony

Choć oglądam Cię rzadko
mam wielką radość z tego
gdy kwieciem sycisz oczy
i nie skąpisz zielonego

Te kilka zaledwie godzin
jakie spędzić u ciebie mogę
daje mi dużo energii
na kolejną zmagań drogę

Szkoda że ta radość
może trwać zaledwie chwilę
wiosnę, lato jesień i bez zimy
może to nie mało, a może aż tyle



                                                                                                                                                         
                                                                         

4 komentarze:

  1. Oj jak ładnie na działeczce
    Oj i wierszym, aż brzmi grzecznie
    Pisz, bo talent w Sobie masz
    Wiersze twórz, jak to robię ja 😎

    Pozdrawiam Amadeusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..ale ze mnie gapa! :)) Teraz dopiero dojrzałam trochę komentarzy..min Twój Amadeuszu :)) Dziękuję za wsparcie na tym trudnym starcie :)) Pozdrawiam i wybacz :))

      Usuń
  2. Wdzięcznie MG rymujesz
    przyrodę nam opisujesz
    karmisz Duszę widokami
    zielenią, kwiecia barwami
    Ja Ci w tym bardzo kibicuję
    czasem dla Ciebie coś zrymuję.
    *moje pisanie* na Twoje rymowanie :)
    (miłej niedzieli)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..już nic nie odpowiem zagapiłam się znów bowiem :))) Dziękuję Helen :)))

      Usuń