Lista odtwarzania



wtorek, 22 sierpnia 2017

...myśli i ja



🧠

Moje myśli zaplatają warkocze
Niesfornie plączą się pod zwojami
za dużo ich jest i w dzień i w nocy
mogą kiedyś zrobić tsunami

🧠


Każda myśl czymś nasączona
emocje targają długie neurony
Jak mam nie myśleć nimi otoczona
jak nie pozbawić się samoobrony


🧠

Myśli te dobre i te właściwe
są jak pożywka dla kwiatów wiosną
cóż z tego, gdy rodzą się i te złośliwe
to one, czasem w większą siłę rosną


🧠

Walka ta, trwa już długie lata
bo to jest życia zadanie                   
Dobra myśl ze złą się przeplata
która przeminie, a która zostanie?




22.08.2017 r.

2 komentarze:

  1. Masz prawdziwy dar dziewczyno, wiersz jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubisiu wybacz..ale dopiero dzisiaj dojrzałam Twój wpis..Nie umiem tak do końca obchodzić się ze stroną techniczną bloga.:)) Dzięki za miłą ocenę..ale piszę tylko co mi serce i myśli dyktują..:)) Pozdrawiam :))

      Usuń