Lista odtwarzania



piątek, 18 sierpnia 2017

... zapraszam do czytania bloga



Witam miło, Wszystkich odwiedzających mój profil.
Dziś mijają 3 lata od pojawienia się mnie na Platformie G+, może to mało, a może nadto.
Chcę spróbować swoich sił w pisaniu wierszy, czy innych form około literackich.
Absolutnie nie roszczę sobie żadnych praw do bycia poetką czy literatką. Po prostu chcę przelewać na wirtualny papier to, co mi w duszy gra. Dla zachowania równowagi emocjonalnej, podzielenia się swoją wizją niektórych spraw i rzeczy.
Jeśli macie Państwo ochotę od czasu do czasu towarzyszyć mi w tej drodze, to będę bardzo wdzięczna.

💕 ZAPRASZAM SERDECZNIE 💕
Małgorzata

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł. ...ja mimo braku czasu też będę próbować taki mały blog prowadzić. ...miło Cię pozdrawiam .....I niedługo zawita do Kątów. ...
    Mam wnuczka pomagam Zosi .jest po rocznym macierzyńskim teraz ja z Frankiem.jestem.
    A dalej morze to mój raj .....zmienia się Mierzeja i Gdańsk ale kocham....
    Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu za piękny wpis :)) Dzisiaj nadrabiam zaległości w odpowiedziach na komentarze :)) Pewnie rozpieszczasz swego wnuczka...śliczny chłopiec :))) Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń