Lista odtwarzania



niedziela, 3 września 2017

...dwa cudne słowa







💖


Na te dwa cudne słowa
jeszcze nie jestem gotowa
Postaram się inaczej pokazać
ile dla mnie znaczysz


💖


Może ciepłych słów wiązanką
Szeptem do ucha rankiem
Melodią płynącą z głośnika
Niech moje uczucie wynika


💖



Mam wiele uczuć dla Ciebie
które w sercu chowam
Pewnie i tak je czujesz
gdy płynie między Nami rozmowa


💖


Na te cudne dwa słowa
jeszcze nie jestem gotowa..
One są we mnie dla Ciebie
wypowiem je gdy będziemy obok siebie..

                                  
                                         
                                                                             
           03.09.2017 r.                                                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz