Lista odtwarzania



niedziela, 24 września 2017

...niewesołe myśli

                                                                                                     
                                                                 

🤔

Smutek spowił moją duszę
uciekam od ludzi bo mam
wszystkiego dość
nawet siebie

🤔


Cóż można na to poradzić
czy to wpływ jesieni może
albo niespełnionych nadziei
a to zawsze boli


🤔

Jakkolwiek na to spojrzeć
niewesoło we mnie jest
czekam chyba na cud
a one są we mnie czekają

🤔

Jesień czas nieszczególny
dla mojej duszy, ciała, serca
okrywa je mgła zniechęcenia
powoduje dojmujący smutek


🤔

Ten upływ czasu jakże znamienny
w obecnym okresie życia
szybko postępujący nawet za
nie daje już tej radości jak dawniej


🤔

Pewnie większość tak ma
i różnie sobie z tym radzi
też radzę sobie ale coraz gorzej
choć nie należę do słabych

🤔

Taka już kolej rzeczy
rodzimy się żyjemy i umieramy
wszystko w życiu ma jakiś sens
i ciągle go szukam...
                                                                                   
24.09.2017 r.

2 komentarze:

  1. Nie smutaj Gosinek, tylko pozytywnie i z energią weź się za te "bzdury umysłowe" Napewno potrafisz ☀🌹😀📝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..nie wiem co masz Amadeuszu na myśli..ale pewnie dowiem się! Phi.."bzdury umysłowe"..wymyśliłeś! :))

      Usuń