Lista odtwarzania



sobota, 30 grudnia 2017

...zanik rozmów pisanych

                                                                                                                                                                    
📝
                                   
Przychodzisz do mnie
plusem pozdrawiasz
czasem napiszesz
te parę słów

📝

 Może już nie chcesz
ze mną rozmawiać
choć nie wiem dlaczego
Czy brak ci słów?

📝

Niemoc ludzi ogarnia
w piśmie i mowie
w codziennym rytuale
towarzyskiej rozmowie

📝

Narzekamy na siebie
narzekamy nawzajem
lecz milczymy zawzięcie
choć to nic nam nie daje

📝

Po cóż więc było
uczyć się języka
gdy teraz ten język
u niektórych zanika

                                                                               
30.12.2017 r.

2 komentarze:

  1. nasz język zanika
    milczy też muzyka
    odchodzi stary świat
    na poczet przyszłych lat
    w myślach zatopieni
    w uczuciach pogubieni
    już nie szukamy przyjaźni
    jesteśmy mniej odważni
    na nic już nie czekamy
    o nic się nie staramy
    nawet o słów wypowiadanie
    z samotnością to igranie :)
    *moje pisanie* na Twoich słów zawołanie
    Helen








    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Helen..zrobiłaś mi najpiękniejszą niespodziankę jaką mogłaś mi zrobić :))) Nawet nie wiesz jak mnie ucieszyłaś.. :))) Bardzo tęsknię za Tobą i do naszych rozmów :)))Proszę zadzwoń dzisiaj..tj.01.01.2018 MG

    OdpowiedzUsuń