Lista odtwarzania



sobota, 20 stycznia 2018

Czekam na Ciebie...



 💞                                                                                                                                                   
Czekam na Ciebie
jak na dobre zdarzenie
bliskość Twego ciała
miłosne upojenie

💞

Ten pełen miłości sen
co myśleć mi każe
że Ty to Ty a nie ten
Ciebie mam od życia w darze

💞

Nasze spotkania we dwoje
cudne i miłością pachnące
zbliżają Nas do siebie
i budzą też mocniejsze żądze

💞

Jak kobieta i mężczyzna
patrzymy na siebie
może to i dobrze
sama już nie wiem...
                                                                                 
       20.01.2018 r.                                                                   

4 komentarze:

  1. czekaniem życie znaczysz
    rymami swoimi raczysz
    budzisz marzeń cienie
    topisz zimne spojrzenie
    w białym śniegu utkwione
    w tęsknotach zamrożone...
    takie *moje pisanie* na- w Twoim wierszu- "czekanie" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ..pojawiasz się znienacka..niczym wieszczka Kasandra z Troi..obwieszczasz swoje przepowiednie tu na blogu..dlaczego nie osobiście..czego się boisz? :))) Dziękuję Helen za kolejny mądry wpis :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. a mam się czego bać?... :)
    skoro umożliwiasz komentowanie, to korzystam, gdy mi coś do głowy przyjdzie. nie ma tym innej filozofii :)zwyczajne komentowanie na twoich słów pisanie .ot! co :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dalej pisz śmiało by dobrze się czytało :))) Każdy komentarz jest w cenie ..i komentarzy tych nie usunę ani nie zmienię :)))
      Dziękuję Helen :))) MG

      Usuń