Lista odtwarzania



piątek, 19 stycznia 2018

...grzeszne zatracenie

                                                                                                    
💕

W tym grzesznym zatraceniu
płyniemy z prądem pożądania
coraz bardziej siebie pragnąc
i tego czułego kochania

💕

Lubię gdy patrzysz na mnie
z lekka pożądliwie
gładzisz me piersi ręką
szepcząc do ucha pieszczotliwie

💕

Otocz mnie swoim ramieniem
daj poczuć mocno Twe ciało
pragnij mnie tak, jak ja Ciebie
bacz tylko by nie bolało

💕

Weź w obie dłonie
mój świat w oddechu zaklęty
zrób z tego talizman
na drogę w miłosne zakręty

💕

Zabierz mnie znów proszę
w rozkoszy krainę
daj siebie całego
przy Tobie wiem, że popłynę

       19.01.2018 r.                                                                                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz