Lista odtwarzania



środa, 10 stycznia 2018

...Rajski Ptak



🐦
                                                                                               
Raz przyleciał do mnie Rajski Ptak
o barwnym upierzeniu
rozpostarłszy swe skrzydła szeroko
siadł na mym ramieniu

🐦

Z początku nieśmiało
opowiadał mi swoje dzieje
o wędrówkach za morza i oceany
życiu wędrowca i jakie miał nadzieje

🐦

Z biegiem czasu oswoił się
i był taki kochany
umilał mi wolny czas
był przyłóż do rany

🐦

Aż pewnego dnia
rozsierdził się czymś okropnie
kolorowe piórka darł
siedząc już w otwartym oknie

🐦

Zapytałam więc pospiesznie
to pierzaste stworzenie
cóż takiego się stało
że wyrywa swe upierzenie


🐦

Na to Rajski Ptak
popatrzył wzburzonym wzrokiem
mruknął coś niezrozumiale
i wyfrunął otwartym oknem

🐦

Cóż miałam poradzić
na tak gwałtowne zachowanie
smutno mi się zrobiło
i przygotowałam sobie do snu posłanie
                                                                                 

                                                                                       
               
     10.01.2018 r.                                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz