Lista odtwarzania



sobota, 13 stycznia 2018

Żal w sercu...

                                                                                   
😢

Łza łzę po policzku goni
smutkiem przepełniona ma dusza
dość mam tej niepewności
choć nikt do niczego mnie nie zmusza

😢

Żal przepełnia me serce
dlaczego tak się stało
cóż takiego zrobiłam
chyba odwrotnie się zadziało

😢

Widocznie Nam nie po drodze
ważniejsze od bycia razem
są Nasze wydumane żądania
Pana do Pani i Pani do Pana

😢

Po cóż to Nam było
tyle słów wypowiadać
a teraz milczeć jak zaklęci
i nic do siebie nie gadać

😢

Często mnie uczono
choć nie rozumiem tego
przejść obok problemu
nie karmiąc uwagą jego

😢

Słowa tylko a życie sobie
plecie nici swoje
nie wiedząc komu
poplącze te zwoje

                                                                                                 
13.01.2018 r.

2 komentarze:

  1. Cudowne Cudo 😉 Małgosiu ,uwielbiam tutaj wskoczyć i zapomnieć się na chwilę...Dziękuję że jesteś i pisz,pisz i jeszcze raz pisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Bello jaki wstyd mnie ogarnął!Nie wiem jak to się stało,że nie widziałam Twojego wpisu!🤔😳 Bardzo przepraszam za przeoczenie i cieszę się z Twoich odwiedzin 😍 Serdecznie pozdrawiam i dziękuję 😁

    OdpowiedzUsuń