Lista odtwarzania



sobota, 17 lutego 2018

...dla Danusi Kuc

                                                                                                         


Poznałyśmy się jakiś czas temu
Różniło nas wiele choć nie wszystko
Wtopiłaś się w moje życie jak wosk
Wiele razem  przegadałyśmy godzin
był śmiech, smutek i płacz



Pamiętam jak przeżywałam
Twoje zawirowania życiowe
Jednak z każdym dniem
czułam, że jesteś Kimś Wyjątkowym



Twoje życie to pasmo
niesamowitych opowieści
i mogłyby służyć do napisania
kilku bardzo poczytnych powieści



Bardzo wrażliwa Kobieta Anioł
jednocześnie silna i nieustraszona
jak z innej bajki...
dziś już takich Kobiet prawie nie ma...



Dziękuję Ci za to że ...byłaś i jesteś
Bez względu na to
jaką podejmiesz decyzję
wiedz  Danusiu że jesteś w moim sercu...

                                                                                                 
17.02.2018 r.

3 komentarze:

  1. Gosiu,i ja wtrace swoje kilka slow o Danusi ,co prawda nie rozmawialam z nia lecz pisalam i dostalam wiele madrych rad.Tez jest mi bardzo bliska,serce stawalo mi ,kiedy byla miedzy zyciem a smiercia...wierzylam ,ze bedzie wsrod nas..i tak jest ...Miota sie lecz poradzi sobie....a nasza dobra energia da Jej moc...POZDRAWIAM WAS OBIE!

    OdpowiedzUsuń
  2. ...dziękuję Romo :)) Każdy jest czy był kiedyś na jakimś zakręcie..
    i sam musi sobie odpowiedzieć na wiele trudnych pytań...Wierzę, że Danusia dokona właściwego wyboru :)) Pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje,tez tak sadze....pozdrawiam Cie

    OdpowiedzUsuń