Lista odtwarzania



środa, 14 lutego 2018

Moją chwilą czystą bądź...

                                                                         

💕
       
Moją chwilą czystą bądź
duszy ukojeniem
utul serce me ze smutku
trawione miłości pragnieniem

💕

Stań za mną w chwili złej
nie pozwól na myśli płoche
daj sercu poczuć że
może jeszcze kochać

💕

Wiem, nie można uczuć
wywołać na zawołanie
jednak czasem dzieje się tak
są one przez los zsyłane

💕

Jako Dar dla Serca
czy lekcja do odrobienia
nie wiemy tego na pewno
lecz cóż to zmienia

💕

Cokolwiek się zdarzy
niech nie pozwoli Nam
na odejście i zapomnienie
lecz da szansę na Nasze odnowienie


     14.02.2018 r.                                                                                         

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje walentynkowe pisanie
    to jak na miłość oczekiwanie
    niech zatem przybędzie z wiosną
    i uczyni Cię Istotą radosną :)
    *moje pisanie* na Twoje miłości oczekiwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Helen...cóż takiego napisałaś, że zaraz wymazałaś? :)))
      Człek cały czas na coś czeka...a tu życie mu ucieka :))) Dzięki za komentarz :))) MG

      Usuń
    2. napisałam, skasowałam
      bo literki pozjadałam
      a z czekaniem różnie bywa
      czasem miłość litościwa
      zaskakuje niespodzianie
      i zaprasza na śniadanie
      a czasem nie przybywa wcale
      i zostawia nas w samotności szale ;)

      Usuń