Lista odtwarzania



piątek, 2 lutego 2018

...zamykam pewne drzwi

                                                                                       

✍📝

Nie rozumiem dlaczego
jestem traktowana tu
jak powietrze!


✍📝

Czy już nikogo
nie stać na szczerość
w zachowaniu?

✍📝

Co innego pisze się
inaczej postępuje
Czy to uczciwe?

✍📝

Nie prosiłam
o przyjęcie mnie tutaj
więc dlaczego tak jest?

✍📝

Tyle nasłuchałam się
o delikatności itp. uczuciach
w kontaktach międzyludzkich

✍📝

Jak to ma się do rzeczywistości?
Otóż nijak...zakłamanie i zazdrość
Ot co!

✍📝

Nie chcę takich relacji
nie są mi potrzebne
plusów nie kolekcjonuję!

✍📝

Nie chcę być
królikiem doświadczalnym
dla niektórych osób

✍📝

Widzę więcej niż
chcę powiedzieć
bo i po co?

✍📝

Niektórzy już
tak mają
ot co!


Bardzo dziękuję za serdeczne przyjęcie przez większość osób z Zakątka, którym nie przeszkadzało, że jestem sobą. Dziękuję też tym osobom dzięki , którym zrozumiałam wiele spraw dot. wejścia do Społeczności i przebywania w niej. Mój pobyt tu uważam  za zakończony.
Wszystkim życzę dobrych i właściwych wyborów oraz większej tolerancji na drugiego człowieka.
                                                                                                                      Małgorzata (kmalenka8)

02.02.2018 r.

9 komentarzy:

  1. Ostro pogrywasz ze społecznościami. Tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Społeczność? Zakątek? Brak tolerancji?....o co tu chodzi?...Na kogo się tak wściekłaś?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..Helen..to już przeszłość..i nie wracajmy do tego! :)) Dziękuję, że Jesteś... :))

      Usuń
  3. ...cóż moja cierpliwość i wielkoduszność skończyła się! Dość mam toksycznych relacji..Snobką nie byłam i raczej nie będę. Wolę być sama niż w niezdrowej Społeczności... Pozdrawiam Amadeuszu i dziękuję za wsparcie.. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakłamanie?
      Zazdrość ?
      Królik doswidoświadczalny??!!

      O czym Ty piszesz?
      Sprawiasz, że jestem w szoku. Nie zauważyłam, aby coś takiego miało miejsce w tej społeczności.
      Nie rozumiem Twego postępowania.

      Usuń
    2. Nie odpowiadam na anonimy. Miej odwagę choć przedstawić się!

      Usuń
  4. Witam tokcyny ludzie istnieja, nauczelam sie ich rozpoznac.
    Po pierszwy nie rozmawiam prywatnie, zobaczyc na ich stronie : jezeli beda tylko obrazki,wierszy bez zadnej dyskucji to zablokowac zaraz.
    Jestem francuska z polskiej rodziny To napewno sa bledy.
    Pozdrawiam
    Aline/ Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Alu...przepraszam za opóźnienie w odpowiedzi...nie widziałam Twojego wpisu :)) Dziękuję Ci za cenne wskazówki dotyczące toksycznych osób...będę pamiętać! Nigdy nie blokowałam ludzi na G+...ale widzę, że to ostatnio konieczność :))) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz :))) Małgorzata

    OdpowiedzUsuń