Lista odtwarzania



czwartek, 15 marca 2018

Blog i Profil jest mój...


📝✍
                                                                                            
Blog i Profil jest mój
oraz na nim pisanie
Kto chce mnie czytać
Niech przy mnie zostanie

📝✍

Komu zaś treści nie pasują
niechaj z odejściem nie zwleka
Nikt nie trzyma nikogo na siłę
wolna wola każdego człowieka

📝✍

Po cóż wydziwiać
nad wierszy treściami
by za chwilę w tajemnicy
czytać je na twarzy z wypiekami

📝✍

Wszystko jest dla ludzi
także erotyków pisanie
bo czymże jest erotyka
Szanowni Panowie i Panie

📝✍

Życiem codziennym
ciągłym ciał podniecaniem
to obrazem to dotykiem
w końcu też pisaniem
                                                                                               
15.03.2018 r.

2 komentarze:

  1. Sedno sprawy ujęłaś znakomicie
    bardzo zwięźle i przyzwoicie
    nic wielkiego już nie powiadam
    zacne ukłony ja Tobie składam
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach Helen...znów się zagapiłam
    i z odpowiedzią na komentarz się spóźniłam
    ale proszę o wybaczenie...bo i tak tego nie już zmienię :)))
    Dziękuję za wierszowany komentarz :))) MG

    OdpowiedzUsuń