Lista odtwarzania



poniedziałek, 28 maja 2018

Pocałuj mnie na dobranoc...

 
💕
                                                                                   
Pocałuj mnie na dobranoc
odciśnij na mych ustach
swego serca ślad

💕

Daj mi to co kochane
z czułością i drżeniem rąk
niech wokół Nas zatańczy świat

💕
                                                                     
Schrońmy się w swoich ramionach
ciepłem ogrzejmy serca swe
pielęgnujmy to co jest w Nas

💕

Niech radość z zaistnienia
scali Nasze życie
resztę pokaże Nam czas

💕

Zanim to nastąpi
pocałuj mnie na dobranoc
odciśnij wargami swój ślad...
                                                                                   
28.05.2018 r.

4 komentarze:

  1. Pięknie dobrane słowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wiersz jest jak pocałunek kochajacej osoby. Delikatny ,czuły , gorący. Pełen miłości i prawdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario...Twoje komentarze podnoszą wartość każdego wiersza :))
      Dziękuję z serca..:))

      Usuń