Lista odtwarzania



wtorek, 26 czerwca 2018

Nasze ciała przyciągają się...

                                                                                                              💘💋

Lubię gdy ukradkiem 
patrzysz na moje włosy
układające się miękką falą

💘💋

Ich pachnące, jedwabiste loki
muskają pieszczotliwie Twoje dłonie
wprowadzając je w stan drżenia

💘💋

Czułe i delikatne Twoje głaskanie
ożywia jeszcze bardziej napiętą skórę
czuję dreszcz rozkoszy...przyjemność!

💘💋

Moje dłonie powoli i ciekawie
błądzą po Twoim głodnym ciele
mięśnie pracują...chcą i pragną!

💘💋

Nasze ciała przyciągają się
dziwnym elektryzującym dotykiem 
hipnotyzują wzajemnie wzrokiem

💘💋

Wiem, że mnie pragniesz
mam to samo...ale nie spieszno nam
leniwie dozujemy porcje rozkoszy

💘💋

Ty masz mnie...ja Ciebie mam
w miłosnym uścisku trwamy
delektując się słodką chwilą

💘💋

Rozchylamy swe nabrzmiałe 
potrzebą przenikania się intymności
powoli i ...z czuciem wnikamy w siebie

💘💋

Tak długo oczekiwana chwila
spływa na Nas gorącem i śliskością
miarowo...i coraz głębiej wnikając

💘💋

Nasze oddechy coraz szybsze 
pot coraz obfitszy...
Radość z Naszej cudownej jedności...też!
                                                                  

2 komentarze:

  1. Coraz ciekawsze te dozy leniwej rozkoszy! A jutro też coś będzie, tekstem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Amadeuszu za łaskawy komentarz 😀 Nie wiem co wydarzy się w pisaniu 😀 Być może popłynę ale obiecać nie mogę! Pozdrawiam MG

      Usuń