Lista odtwarzania



sobota, 2 czerwca 2018

Nike współczesna...

                                                                                 
Waleczna jak Nike
delikatna jak skrzydła motyla
całe swe dotychczasowe życie
nad kimś się pochyla

Nie brak Jej odwagi
gdy trzeba twarda jak skała
Mimo wielu trudnych momentów
Unosi się na życia falach

Często targana losu kaprysem
tajemnic doświadcza na każdym kroku
pełna wątpliwości choć odważna
można to zobaczyć w zieleni Jej oczu

Życie Jej nietuzinkowe
ciągle z przeciwnościami się zmaga
jedno gorsze od drugiego
wydarzenie Ją smaga

W całym swym życiu
piekieł przeszła wiele
jednak jest jak Feniks
co powstaje w popiele

Nie ugnie się przed niczym
choć często bywa okaleczona
Silna i waleczna, nieustraszona
tak ...dobrze myślicie to ONA
                                                                               

5 komentarzy:

  1. Czyżby autobiografia ?, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubisiu pochlebiasz mi...ale nie to nie moja autobiografia! :))) Dziękuję za komentarz :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. no no..skąd Ty to wszystko wiesz ? ha podoba mi się..dziękuje Gosiu..

    OdpowiedzUsuń
  4. ..a gdzie moj komentarz ? wywiało ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha...jest tam gdzie powinien być! Sorry za spóźnienie ale wczoraj bardzo późno zobaczyłam więc zaakceptowałam dzisiaj :)))
      Jak to skąd? Jestem wróżką Dziewuszko :)))) Dziękuję Danusiu...

      Usuń