Lista odtwarzania



piątek, 6 lipca 2018

...siedzisz mi w mojej głowie

                                               
💞

Jest noc...a ja znów piszę wiersz
Nie wiem o czym...może o Tobie?
Bo musisz wiedzieć, że nie od dziś
siedzisz mi w mojej głowie

💞

Może to już wiesz
choć nie dam głowy
że jesteś też w sercu mym
tak gdzieś do połowy

💞

Bywasz często w myślach mych
skradasz się tam mimo woli
dajesz mi wtedy namiar na siebie 
niczym kompas pokładowy

💞

Nie wiem jak to skończy się
bo wróżką nie jestem
jedno dzisiaj na pewno wiem
że od lat władasz mym sercem
                                                                                   
06.07.2018 r.

4 komentarze:

  1. Niezły musi być to szermierz, że tak trafił, utkwił w Twoim sercu. Piękny wiersz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami tak bywa, że niespodziewanie dopadnie nas coś na co nie jesteśmy przygotowani 😀
    Dziękuję Amadeuszu za komentarz 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wiersz i masz rację, myśli same często błądzą ku jakiejś osobie i siedzą ukryte z tyłu głowy by wypłynąć niespodziewanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Lubisiu za komentarz! 😀
    Cieszę się, że wiersz podoba się 😀

    OdpowiedzUsuń