Lista odtwarzania



wtorek, 10 lipca 2018

Zasnę dziś słodko w Twoich ramionach...



💕

Zasnę dziś słodko 
w Twoich ramionach 
ciepłem jak kołdrą
okryję Nasze ciała

💕

Księżyc zza chmury 
wyjrzy czasem do Nas 
by sprawdzić czy 
Nam zasnąć się udało

💕

Snów przypilnuje
żeby były szczęśliwe
pełne ciepła i czułości
i szyte na Naszą miarę

💕

A rankiem po przespanej 
szczęśliwie nocy
rozpoczniemy dzień 
kolejny i niezapomniany

💕

Zapatrzymy się w swoje oczy
czytając z nich jak z otwartej księgi
o minionej nocy i słowach 
złożonej przy księżycu przysięgi
                                                                                       
  10.07.2018 r.                                                       

4 komentarze:

  1. Jak dobrze ,że masz ten blog. Ile razy wejdę w jego progi jestem po przeczytaniu zachwycony. Pięknie tworzysz 📝😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Amadeuszu... aż tak? :)) Cieszę się z tego bloga, do którego założenia namówił mnie mój Przyjaciel i czasem jeszcze wspomaga :)) Prawdę mówiąc nie myślałam, że coś z tego wyjdzie...a jednak! Dziękuję Poeto za wspierający komentarz :))

      Usuń
  2. Witaj Małgosiu Ja nie jestem uzdolniony w kierunku pisania,ale z niecierpliwością czekam na każdy Twój wpis i czytam po kilka razy racząc się słowami napisanym przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysio takie komentarze są najcenniejsze, uskrzydlają piszące osoby...nie wstydzę się napisać, że zakręciły mi się łzy w oczach :))) Piszę z serca i sercem dziękuję! :)))
      Przecież też niejednokrotnie umieszczałeś wiersze na swoim Profilu...mniemam, że swoje piękne wiersze...więc nie wiem skąd ten wstęp? :))) Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń