Lista odtwarzania



piątek, 10 sierpnia 2018

Już czwarty rok jestem z Wami...dziękuję!

                                                                                       

Już czwarty rok 
jestem z Wami
może to nie dużo
ale nadto czasami

Gdy wstecz spąglądam
i porównuję te lata
kiedyś było tu gwarniej
teraz cisza między fotkami lata

Świat wirtualny 
swoje prawa ma
choć się nie znamy
każdy swoimi kartami gra

Jeden robi uczciwie
inny chce jak najwięcej
ugrać wirtualnie
nawet łamiąc serce

Wiele osób już odeszło
z różnej przyczyny
przychodzą kolejni
ale są już inni

Jest też spora grupa
osób nieuczciwych i szalonych
otwierają wiele Profili
zastanawiam się, po co im one?

Pewnie dla ukrycia 
swych niecnych zamiarów
bo łatwiej kogoś omotać czy zmylić
nie podając prawdziwych namiarów

Nie chcę tylko narzekać
bo przyznać muszę szczerze
poznałam tu wiele wartościowych ludzi
nie tylko na wirtualnym papierze

Choć z niektórymi miałam
czy mam zażyłe kontakty
cieszę się z Ich poznania
i to wcale nie są żarty!

Każdy poznany tu człowiek
dał mi sporo radości i zadowolenia
a czasem też płaczu czy smutku
to też dla mnie jest etap pouczenia

Chcę więc z tego miejsca
i w tej wzruszającej dla mnie chwili
Podziękować Wam Wszystkim 
za Serce i za to że Jesteście moi Mili! 
                                                        


                                                                               
                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz