Lista odtwarzania



wtorek, 20 listopada 2018

Spotkajmy się na kawie

 👩💚👨 
                                               
Spotkajmy się na kawie 
popołudniową porą
może jeszcze dziś?

👩💚👨

Dawnośmy się nie widzieli
miło będzie znów spotkać się
uścisnąć czule dłonie swe

👩💚👨

Popatrzyć w swoje oczy
jak za dawnych lat
wyczytać w nich cały nasz świat

👩💚👨

Mów co słychać u Ciebie?
Czy masz kogoś? 
A...jesteś sam!

👩💚👨

Przepraszam nie chciałam
wścibską być
Też już kogoś mam

👩💚👨

Prawie nic nie zmieniłeś się
I ten żar w oczach jeszcze masz
Ile to upłynęło już lat?

👩💚👨

Gdy patrzę na Ciebie
jakaś część mnie wyrywa się
by powtórzyć to jeszcze raz

👩💚👨

Och! Wybacz mój drogi
zasiedziałam się znów
Na mnie już czas
                                               💙❤💚 


20.11.2018 r.                                                                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz