Lista odtwarzania



niedziela, 2 grudnia 2018

...bądź mi nadal Przyjacielem!

👼

Aniele Opiekunie mój
dopóki wody pełen zdrój
bądź mi nadal Przyjacielem

👼

Otul mnie swymi skrzydłami
chroń przed złymi uczynkami
wskaż mi drogę do mądrości

                                                                       

👼

Boskiej Miłości nektaru
daj mi napić się z pucharu
jaki ciągle trzymasz dla mnie

👼

Choć nie wiem czy jego godnam
chętnie opiece się oddam
prowadź mnie więc Aniele mój

👼


Prowadź mnie przez całe życie
ufam Tobie należycie
bezpiecznie jak do tej pory                                                                       
                                                                             
                                                                             
                                                                                 
02.12.2018 r.                                                                                                                                                 .

2 komentarze: