Lista odtwarzania



sobota, 22 grudnia 2018

Czas nie ma dla nas litości...

                                                                                 
⏳⏲

Hmm...jak ten Czas szybko zleciał
Nie dawno przecież przyszłam na Świat
a jeszcze trochę i trzeba będzie powędrować dalej...

⏳⏲

Czas nie ma dla nas litości...pędzi jak oszalały!
Może tylko mi się tak zdaje?
Jeszcze tyle jest do poznania, zrobienia...Czy zdążę?

⏳⏲

Już kawał życia za mną a jeszcze mam apetyt na więcej!
Co teraz ciekawego mnie spotka? Przecież jeszcze nie pora
na stagnację i czekanie na nieuniknione?

⏳⏲

Przyszedł Czas na zajęcie się sobą...
Zwolnić tempo życia owszem ale nie
zapomnieć o swoich zainteresowaniach, pasjach...

⏳⏲

Już widzę siebie jak budzę się do życia na nowo!
Czy to mnie uszczęśliwi? Pewnie tak...
Da poczucie spełnienia i nowych możliwości...

                                                                   
                                                                                   

22.12.2018 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz