Lista odtwarzania



czwartek, 3 stycznia 2019

Kochani moi...

                   
💚💜

Kochani moi...

💚

Spieszę podzielić się z Wami
radosną dla mnie nowiną!



Otóż z dniem 28 grudnia 2018 r.
zakończyłam pracę zawodową
i tym samym stałam się... emerytką! 😁

💙

Z pewnością wiele osób to zdziwi
ale takie są fakty! 😁



Mam nadzieję, że czas jaki być może jeszcze jest przede mną
w pełni wykorzystam na rozwój swoich zainteresowań 
i życie bez zbytniego pospiechu! 😁

💚


Moje motto:
"Dopóki jest zdrowie i są chęci
niech duch mój i ciało z życiem
biznes kręci!"😁


Fotka zrobiona 24.11.2018 r. 😀
                                                                         


03.01.2019 r.

6 komentarzy:

  1. NO TO GRATULUJĘ NOWEGO ETAPU W ŻYCIU. ŻEBY LATA KTÓRE SĄ PRZED TOBĄ PRZYNOSIŁY SAME POZYTYWNE RZECZY .CIESZ SIĘ ŻYCIEM BO TO WOLNOŚĆ PO LATACH PRACY .POZDRAWIAM GORĄCO I ŻYCZĘ CI WSZYSTKIEGO DOBREGO :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha...oj Basieńko uśmiałam się z Twoich komentarzy😁 Nie pomogła mała litera to trzeba drukowanymi!😁😁😁
      Widzisz czasem jak sprawdzam komentarze to nie ma...a jak zapomnę to gęsto!😁 Zawsze komentarze są autoryzowane przeze mnie więc trochę cierpliwości!😁 Serdecznie dziękuję Basiu za miłe życzenia i będę o nich pamiętać 😁

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego Małgorzatko na Nowej Drodze życia . Żeby lata które są przed Tobą przynosiły same pozytywne rzeczy .Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz gorąco dziękuję i serdecznie Basiu pozdrawiam 😁

      Usuń
  3. A to fajnie.. Nie będziesz pracowala nockami.. tylko spała,, A teraz ciesz się dobrym zdrowiem i wypoczywaj kochana.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubiłam nocki 😁 Dziękuję za komentarz choć przykro mi,że nie masz do mnie zaufania i nie przedstawiłaś/łeś się! Pamiętaj o tym następnym razem o ile taki będzie! 😁

    OdpowiedzUsuń