Lista odtwarzania



wtorek, 21 maja 2019

Krótka historia o Miłości...

                                                                                         



Chodź opowiem Ci
moją historię sprzed lat
Podobną do Naszej choć krótszej



Zakochałam się bez pamięci
w chłopaku no może mężczyźnie
i myślałam naiwnie, że on też



Nie pamiętam jak długo
trwał ten związek
raczej ...chwilę!



Między nami do niczego
nie doszło, choć On chciał...
Jednak uszanował mą decyzję



Odwiedziliśmy się wzajemnie
nawet spodobał się
mojej rodzinie a szczególnie babci



Jakiś czas spotykaliśmy się
choć nie często z uwagi na odległość
Jednak miło wspominam ten czas



Pewnego dnia otrzymałam list
że musimy rozstać się...
bez podania przyczyny! Rozumiesz to?



Mój świat w jednym momencie
zawalił się, straciłam chęć do życia
długie dni płakałam...



Nie wiem czy warto było!
I choć związek nie trwał długo
Zostawił bolesny ślad do dziś



Po latach myślę
że On chciał kobiety
a nie dziewczyny



Nawet teraz gdy to piszę
mocno przeżywam i płaczę...
Dlaczego, dlaczego zabrakło szczerości?



Do dziś mam problem
z zaufaniem komukolwiek
nie chcę znów cierpieć...

Pamiętaj o tym...
                                                                                   

21.05.2019 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz