Lista odtwarzania



czwartek, 30 maja 2019

Zakątek...






 ✍🍀                                                                     
 
W słoneczne i ciepłe  południe
gdy słychać brzęczenie owadów
przekomarzanie się ptaków
najlepiej wypoczywam

✍🍀

To nic, że w oddali słychać
pędzące motocykle i samochody
a na niebie lecą samoloty
mój azyl chroni mnie i daje siłę

✍🍀

Siedząc w cieniu
ogrodowego parasola
moje uszy i oczy
łowią smaczne widoki i dźwięki

✍🍀

Dawno nie czułam
takiej bliskości przyrody
jak właśnie tu
w moim Zakątku

✍🍀

Ile różnych ptaków
przelatuje nad głową
niektóre chowają się
w wybujałych krzewach

✍🍀

Taki jeden właśnie
znalazł sobie przystanek
w krzakach borówki
wygląda na sójkę

✍🍀

Motyle, biedronki, pszczółki
żuki, bąki, różne muszki
ślimaków stadne roje
tak, to wszystko jest

✍🍀

Ciągle z zachwytem odkrywam
coś nowego czego nie widziałam
nie dotykałam, nie czułam
a może nie zwróciłam uwagi?

✍🍀

Obcowanie z przyrodą
daje mi dużo satysfakcji
Uwrażliwia i otwiera serce
na fascynujący i realny świat

✍🍀

Wycisza, uspokaja
daje poczucie przynależności
do czegoś pięknego
A ja jestem częścią tego piękna
                                                                           

30.05.2019 r.

2 komentarze:

  1. Pięknie opisałaś swój świat ciszy i relaksu Maleńka, nie dziwię Ci się że w nim znikasz, może troszkę zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry Lubisiu, że dopiero teraz odpisuję ale raczej rzadko tu zaglądam...Masz rację coraz bardziej doceniam ten relaks i lepiej mi smakuje niż jak pracowałam! Teraz prawie codziennie jestem na działce i nigdzie nie spieszę się...Relaks to relaks😀 Dzięki za komentarz...

    OdpowiedzUsuń