Lista odtwarzania



niedziela, 16 czerwca 2019

Starzejmy się z godnością...

                                                                                
😺🐔

Raz dwa koty
na podwórku
siadły sobie
tuż przy murku

🐱🐔

Chciały trochę
zażyć chłodu
potem czmychnąć
do ogrodu

🐱🐔

Lecz podwórkiem
biegła kura
w nerwach cała
skubiąc pióra

🐱🐔

Widząc to
zdziwione koty
wzięły zaraz
ją w obroty

🐱🐔

Cóż to kuro
tak drzesz pióra?
Ko...ko...ko...to moja
nowa fryzura

🐱🐔

Chciałam wyglądać
jak moja córka
która ma piękne
puszyste piórka

🐱🐔

U mnie pierze już marnieje
to je trochę skubnąć muszę
kogut wciąż się ze mnie śmieje
że dorównać chcę dziewuszce

🐱🐔

Morał bajki jest więc taki

🐱🐔

Na nic nerwy i skubanie
czas pogodzić się z oczywistością
prawie każdy z nas starym się stanie
starzejmy się więc z godnością
                                                                                 

16.06.2019 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz