Lista odtwarzania



sobota, 26 października 2019

Dieta cud...

                                                                                       
                                                             

🐸

Znów przytyłam...ja nie mogę!
może zdejmę z wagi nogę
zawsze ciężar będzie mniejszy
oraz wadze kłopot lżejszy

  🐸               

Cóż więc zrobić gdy jeść lubię
i tak wolno tłuszczyk gubię
chyba dietę wdrożę w życie
moi drodzy co myślicie?

🐸

Zamiast muszek całe roje
zjem źdźbło trawy gdy pokroję
nektaru dzbanem popiję
mam nadzieję że przeżyję
🐸

Potem skoczę do basenu
i wypocę chude menu
a jak wyjdę będę wiotka
może silne ramię spotkam

🐸

Ledwo zdążę do wychodka
żeby sczyścić brzuch od środka
później pochłonę muszki dwie
by na udkach utrzymać się

🐸

Nie wiem czy ta dieta dla mnie
gdy głód we mnie i wciąż mdli mnie
koniec z dietą moi mili
czyście dobrze się bawili?


Satyra na diety cud ;)))

https://youtu.be/Rh9jqmWza_s
                                                                               
 

25.10.2019 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz