Lista odtwarzania



niedziela, 17 września 2017

...przymierze między sercami




💕

Dotknij mnie czułym
słowem, gestem..
zapukaj do serca
powiedz oto Jestem


💕

Zamieszkaj w nim
ono otwiera się dla Ciebie
choć jeszcze płochliwe
chce być blisko i kochać
lecz do końca o tym nie wie


💕

Powoli i delikatną pieszczotą
rozchyl usta moje i obejmij
swoimi wargami 
złóż na nich pocałunek miłości 
przymierza między sercami


💕

Niech nasza delikatna nić
porozumienia w trwałe
i piękne uczucie się zmienia
Wiem, że spotkamy się wkrótce
a teraz bądź zdrów i do zobaczenia

                                                                                 



                                                                               

2 komentarze:

  1. Bardzo...zmysłowe 🙊
    Pozdrawiam Małgosiu i życzę udanej końcówki weekendu.
    P.s
    Zaskoczyłaś mnie i to miłe, aby tak dalej 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bello..sama siebie zaskoczyłam! :) Nie potrafię pisać o czymś tak delikatnym jak uczucia..przynajmniej publicznie.Bardzo dziękuję za komentarz..:))

      Usuń