Lista odtwarzania



środa, 1 grudnia 2021

Szalejąca grypa dopadła i mnie...

                                                                                             


 😷🤧                                    

Wybaczcie mi moi Drodzy

iż teraz nie komentuję

ponieważ kaszlę i psikam

śpię dzień i noc źle się czuję


dawno chyba już z trzy lata

nie byłam tak przeziębiona

dbałam o siebie a tu masz

w końcu mnie wirus pokonał


jednak nie było mu łatwo

zdawać się mogło że wygra 

dostał na początku forów

dalej to dla mnie prościzna


dlatego zmykam Kochani

z wirusem się posiłkować

niech nie myśli że już wygrał

znów będę zdrowie kreować


dbajcie o siebie...

                                                                                                  




01.12.2021 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz